2010. április 23., péntek

Seattle's Best

Üdvözlet kedves olvasó.

Ha ezeket a sorokat olvasod, az azt jelenti, hogy végre blog írására adtam a fejem.
A sors úgy hozta, hogy két üzleti út között sikeresen kinnt ragadtam az Egyesült Államokban. Múlt vasárnap mentem volna haza kis családomhoz, de az Izlandi, kimondhatatlan nevű Eyjafjallajökull vulkán keresztül húzta a számításaimat. Jelenleg Minnesota államban, Minneapolisban tengetem a napjaimat egy reptérhez közeli hotelban. Mindig is szerettem volna több idő tölteni a "szabadság földjén", a filmekből jól ismert Amerikában. Most végre van időm közelebbről is szemügyre venni az itteni életet.
Ha az ember több időt tölt itt, rájön, hogy sok mindent másképp csinálnak. Sokkal ésszerűbben és logikusabban mint Európában. Lássunk egy példát: a kávé. Ízléses papírpohárban, "utazós" tetővel és egy kis darab kartonpapírral, amit a pohárra húzva nem égeti szét a kezünket a felforrósodott pohár.



A hotel a reptér mellett van, ami azt eredményezi, hogy a leszálló gépek az ember feje felett két emelet magasan húznak el. A repülő elhaladtával az ember még hallja a hajtóművek által megperzselt levegő zaját...

Nincsenek megjegyzések: