2010. április 24., szombat

Breakfast, Lunch, Dinner

A mai nap is úgy telt mint a többi. Felkeltem reggel, beszéltem a családdal - mert ugye ilyenkor lehet "emberi időben" elérni a családot - majd lementem elfogyasztani a szokásos "continental breakfast" reggelit. Ez nem más mint pirítós kenyér vajjal és jam-el, kis kör alakú - talán kukoricás - félbevágott zsömléhez hasonló pékárú sajtkrémmel, valamint gyümölcssaláta mindenféle jófajta déligyümölccsel. Megmondom őszintén, hogy ez a fajta reggeli arra jó, ha az ember egy-két éjszakát tölt a hotelban, azonban az ötödik nap után kicsit kezd megcsömörleni tőle az ember. De sebaj, marad a jól bevált kész szendvics a Walmart-ból $2.98-ért. Ma is találtam egy "olasz mix"-et, ami úgy néz ki, hogy egy hosszában félbevágott hotdog-kifli, benne centi vastag olasz felvágott, sajt és saláta. Nem túl fantáziadús, de éhhalál és kóros pénztárcasoványság ellen tökéletes, hiszen két vacsorát kitesz.
Ebédre van jól bejáratott "homestyle chicken & shells". Mikor először ettem, a biztonság kedvéért megkérdeztem, hogy a shells ugye a tésztát jelenti a levesben, ugyanis irtózom mindenféle tengeri herkentyűtől. Mikor kihozták a levest, kellemes meglepetéssel nyugtáztam, hogy kísértetiesen hasonlít édesanyám húslevesére, azzal a különbséggel, hogy itt sós kekszet adnak mellé, nem kenyeret. "B terv" gyanánt kapható még cézár saláta, ami akkora adag $9-ért, hogy alig bírja megenni az ember, valamint fej nagyságú "hyatt place charburger", fél kiló chips-el, amit ha megeszik az ember, garantáltan nem kell ennie vacsorát.
Mindezeken felül, az Amerikában ragadt hazánk fiának túlélőkészletéből nem hiányozhat a Nutri-Grain elnevezésű, mennyei ízű csemege, mely a Target-ben $2.50-ért kapható, csak most!

1 megjegyzés:

Hajnoca írta...

Azért éhen ne halj!:-D